有無邊隻 SIM 卡 Wifi router 好用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

本帖最後由 lolai 於 2025-3-9 11:33 編輯
間屋唔係成日有人住,所以唔打算裝寬頻。。

另外,並隻 SIM 卡啱咁樣用? ...
田力 發表於 2025-3-9 10:07


最簡單係用自己手機射。

亦可加用平價年卡呢射(eg HKMobile85GB/三萬能110GB)


唔想搞自己手機就用部舊機射。

再唔係就深水埗電子城買隻唔超過200蚊嘅WiFi蛋就得。

(用上網卡,九成九慢過寬頻多多多)

TOP

「特X城」有兩款4G路由器,最便宜百多元。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

淘寶會唔會有啲更快差唔多價嘅賣? 定係其實都係差唔多嘢
田力 發表於 2025-3-9 13:19

價錢還價錢,睇清楚該router是否支援4G B7 2.6GHz 頻道。

TOP

淘寶會唔會有啲更快差唔多價嘅賣? 定係其實都係差唔多嘢
田力 發表於 2025-3-9 13:19


未必啱香港用

TOP

我用Tp-link 行貨 $600

TOP

「特X城」有兩款4G路由器,最便宜百多元。
daemongmong 發表於 2025-3-9 12:16


什麼牌子,百幾蚊好平
Thanks

TOP

我用Tp-link 行貨 $600
goalsp 發表於 2025-3-9 14:32


用緊邊張卡 .?  部機會不會間歇重啟 ?

TOP

Haha sim
不會無端重啟

TOP