下載咗個RAR檔,如果有毒,咁冇解壓,會唔會中毒呢???

下載咗個RAR檔,如果有毒,咁冇解壓,會唔會中毒呢???

未解壓就應該唔會嘅,建議師兄可以先去掃下毒:
https://www.virustotal.com/
http://virusscan.jotti.org/en
https://www.metascan-online.com/

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  QoQ
我去咗VIRUS TOTAL掃咗,但佢會唔會幫我解壓先掃呢?????THX
offtopic 發表於 2013-12-17 17:37



梗系唔會喇,但系如果系有設密碼嘅就掃唔到咯!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  QoQ
OK THX.
咁係咪多數只要冇解壓,就唔會中毒呢???
offtopic 發表於 2013-12-17 17:42


總之一日未打開個檔案,就唔會中毒,除非...........檔案下載後佢自己啟動咯!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  QoQ
咁佢下載咗,都仲係一個RAR檔,,,應該冇事掛
offtopic 發表於 2013-12-17 17:47


正解。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  QoQ
THX
offtopic 發表於 2013-12-17 17:49



You're welcome......................

TOP