[異類]有無朋友同我一樣用緊Iriver P7 入黎分享下

個人覺得d聲都幾好,個touch mon 反應都幾快,老實講係個mon d先比較淡,可視角度底,我會俾7.5分呢部機

[ 本帖最後由 名云 於 2009-8-14 11:50 編輯 ]

P1020761.JPG (129.67 KB)

P1020761.JPG

P1020762.JPG (135.77 KB)

P1020762.JPG

P1020763.JPG (84.41 KB)

P1020763.JPG

P1020764.JPG (119.26 KB)

P1020764.JPG

P1020767.JPG (118.69 KB)

P1020767.JPG

如果佢用番iriver spinn咁行OLED個賣点先出到呢...
e"加夾系S9同國產机中間...幾難穩到食...

TOP

對IRIVER已經無愛了

TOP

講真
幾抵用
可惜太大舊

TOP

Overall, I give 7/10.

TOP