claw 當前離線
中級會員
SQ 當前離線
TOP
Evangeline 當前離線
進階會員
dust 當前離線
初級會員
panpanw 當前離線
muihin 當前離線
Wing718 當前離線
原帖由 Wing718 於 25/10/2009 14:46 發表 想問問...有無ITX箱有位可以用到條PCI E 架...見到好多都用唔到....
beefung88 當前離線