請問咩箱啱Zotac GF9300-ITX Wifi?

想換部細機, 師兄有乜指點?

散熱首要,盡量薄,企身都ok.

[ 本帖最後由 claw 於 2009-10-25 02:10 編輯 ]

Using which CPU !

TOP

siliverstone itx case 幾好

TOP

Lian Li Q-07

TOP

Lian Li Q-07  X2

TOP

好多case 都得啦, 睇你咩要求
之前有用過 PCQ07
都有用緊 MiniX LX01
而家想搵個再細D, 用外罝牛, 因為度過用 E84+1個 HDD 基本上唔過100W, 棍搵隻 150W外罝牛

TOP

想問問...有無ITX箱有位可以用到條PCI E 架...見到好多都用唔到....

TOP

原帖由 Wing718 於 25/10/2009 14:46 發表
想問問...有無ITX箱有位可以用到條PCI E 架...見到好多都用唔到....

咪 PCQ07 囉
或者SilverStone SG05 啦

TOP

淘寶多到呢
search: itx 机箱

TOP

多謝各位!!因為係加燦,唔係好熟窿路,基本上想要:
1. Zotac GF9300-ITX Wifi + 粒Quad(如果太熱,可以降級到dual),
2. 4GB RAM + 500GB 2.5 HDD
3. DVD ROM 可以用外置
要靜+薄. 想用呢隻heatsink,請問要幾厚先fit到又唔頂殼呢?65-70mm會唔會有間題?要外置牛嘅話,起碼要幾多W? 有FD十一月返HK/深圳入貨,所以急問, 多謝!!!


[ 本帖最後由 claw 於 2009-10-26 03:19 編輯 ]

TOP