ATX CASE遇上ITX

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

原帖由 YellowBird 於 2009-11-5 01:09 發表
感覺好空虛


你點解會有ATX CASE用ITX的決定>??
感覺不良

TOP

可以放兩塊

TOP

師兄呢個決定都要落好大決心先做到.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 YellowBird 於 2009-11-5 01:35 發表
其實我都好後悔
大家幫手諗下面可以擺d咩

MODEM ROUTER KB MOUSE 水冷 mon 喇叭

TOP

唔洗諗, 換埋個 case.

TOP

呢個感覺.....真係好空虛

可以玩raid 5, 當home server 用

TOP

原帖由 lunxg 於 2009-11-5 02:07 發表

MODEM ROUTER KB MOUSE 水冷 mon 喇叭

ITX@Liquid Cooling
Probably CHing should buy a new case

TOP

我之前都是噤, 好處是可以唔用fan

TOP