y2k2005 當前離線
中級會員
shek40984 當前離線
TOP
passby 當前離線
進階會員
tales423 當前離線
原帖由 passby 於 2009-11-2 17:06 發表 可以考慮問下漢科有冇parts比你"買"...但都要預唔平
tsz832000 當前離線
原帖由 y2k2005 於 2009-11-2 18:08 發表 如果我有保養呢? 雖然人為過失還要保養有點過份
louis10022hk 當前離線
特級會員
原帖由 tsz832000 於 2009-11-2 18:22 發表 請問樓主幾多歲? 自己都識講人為過失~ 人地收你錢有幾過份?
alkmaar 當前離線
原帖由 louis10022hk 於 2009-11-2 18:28 發表 你中文理解能力有點不足
leo_yuen_ 當前離線