[開箱] [更新圖link]窮人文書+打機小組合 (Ryzen5 2400G)

本帖最後由 patpatlee1231 於 2018-5-22 14:42 編輯

話說有個老朋友個朋友想砌機, 老友開到聲, 一定幫手, 對上次佢o個部都係我砌 A10 + A75都好多年.
今次佢朋友budget $3500, 比小學生上網做功課, 老婆打下facebook game, 佢朋友自己打好少普通game.
我怕買intel, 佢個內顯到時玩唔倒會嘈, 但而家1050TI都成1600蚊, 咁最後緊係買AMD!
加上佢想細機, 所以咁買.
List 如下
AMD Ryzen 5 2400G
MSI A320M Gaming Pro
Team 8GB DDR4 2400 CL14 T.FORCE
WD Green 240GB SSD M2<---真係唔夠$$買 970EVO, 又冇理由買120GB
Corsair VS450
喬斯伯 C2

至於點解買C2? 因為自己剛剛買左 有開埋POST添! ~ 好用!不過如果底板太寬就真係唔見議, 下面就會講點解

先放一放合照


我相信又會有人話係仇人list 架啦 ~ 3500蚊 買到咁 ~ 重想點? 起碼我自己 VS450 3隻 7*24長開掘礦半年, 每隻推1張1080都冇事.
之後就開始砌啦

我一睇塊版, 保養至 2020-12, 我心諗出事啦, 未update BIOS...又唔記得叫鋪頭udpate..頂佢好彩我自己用緊1800X....為左朋友...只好拆左自己部機同display幫佢.....煩死!


開始走線! 我都有心理準理走線係好高難度! 因為底板太大, 要慢慢推入去! 方法如下




幾經辛苦終於推曬入去, 塊板又冇"R"(彎), 要好小心. 但......唉...佢個USB3.0個頭太高, 會頂住把14CM風扇, 只好拆出黎, CUT一CUT個頭再放多一次塊底板入去, 最後成功左.


最後步驟就係裝埋個火牛, 呢個唔難. 加上呢個版本VS450 細隻左好多, 方便好多.


最後就係開機啦 ~ 終於搞掂 ~ 最擔心前面個USB3.0 比我CUT完會用唔倒 ~ 好彩冇事 ~ HAHA!
成SET機紅色真係好靚! 如果有隻紅渣係到就好! 3倍速!
多謝收看!!

圖呢

TOP

圖呢
sunnykoomos 發表於 2018-5-22 14:01



    我up左好多圖 ~ 我自己睇倒曬wo ~ 有冇其他人睇唔倒?
我用緊 imgur

TOP

我up左好多圖 ~ 我自己睇倒曬wo ~ 有冇其他人睇唔倒?
我用緊 imgur
patpatlee1231 發表於 2018-5-22 14:30



    你要post 你個imgur條Link

TOP

師兄,圖看不到!

TOP

師兄,圖看不到!
dogdoghk 發表於 2018-5-22 14:36



    已改用其他 ~ 可以再試

TOP

行內顯要 Dual channel 2支RAM , 有REPORT 粒GPU差左成30%

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

文書機用2200G,多餘錢應該夠買sm961

TOP

個箱機底出風咁得意

TOP