當GaLaXy 9800GTX+ 遇上 e5200

公版9800GTX+ 的威力難以估計   ~媲美260GTX+ 好接近
E8500@4g先可能可以凌駕卡王, E5200有心冇力

ram仲有得上預設去到1400加FurMark穏定

[ 本帖最後由 fujimi_kozue 於 2009-6-3 23:36 編輯 ]

9800gtx3d4.2 - s.jpg (138.79 KB)

9800gtx3d4.2 - s.jpg

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# 的帖子

打錯左

TOP

我XFX果張, 上到去 830 , 已經開始有花畫面了
你可以上到 870, 真係唔錯

TOP

回覆 4# 的帖子

你fan用auto or manual?????
idel 幾多度呀???

TOP

9800GTX+公版 用Q9550跑17000都得!

TOP

粒52超到呢個level都總算有交代, 封左你做偶像

TOP

原帖由 fujimi_kozue 於 2009-5-31 23:25 發表
你fan用auto or manual?????
idel 幾多度呀???

IDLE 46 度,
我用auto, 平時 55%
一行d game, 立刻聽到 飛機聲... 嘈到...
睇返個speed, 去到 9x%...
furmark 行半粒鐘, max 81.

TOP

push......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP