請問有冇用i7 920+p6t deluxe既師兄可以指教下

小弟之前買左粒c0體質極期差 到到最近終於入手d0版 但係超頻度重係有問題 請問有師兄既mb同我一樣嗎 可以講下你地bios既setting嗎 十萬分感謝

想超頻點解唔自己試要人SPOONFEED?

TOP

我試極都唔得就係...真係試到頭都痛-,-""

TOP

V1定V2?

TOP

原帖由 kimball 於 2009-7-28 01:17 發表
V1定V2?

v1呀 請問你都係用v1嗎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 kimball 於 2009-7-28 01:17 發表
V1定V2?

V2
不過都比我個post你參考下
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D4

TOP