Waiting for i5, E6750依家可以點超?

現有P5K-E, E6750, ADATA 2G D2-800 5-5-5-18
依家唔想換U及MB住,想喺下年先至換I5及DDR3...
小弟係新手,依家只係識喺增加FSB超到3G,會買2 X 2G RAM,如買D2 1066會唔會好超D及可以超多D,請各位CHING指點吓...

try 400 - 450 FSB

TOP

原帖由 孔明仔 於 2009-8-2 18:05 發表
try 400 - 450 FSB

VCORE & RAM VOTAGE駛唔駛加電壓?

TOP

要睇你RAM 係乜野wor

TOP