希望下文對新手有幫助
如果想超頻係要長行既話
最好係夏天,而且係冇開冷氣下抓最高穩定值/最低電壓
因為溫度越高,電阻越高
以我部機為例
之前用E8400跑4G,用TR TB120
冬天時1.184V就穩跑
夏天時要1.2V先穩跑
只靠機箱風扇唔用HSF時要1.224V先穩跑
HD4770用公板散熱器時可穩跑835/1040
加左超頻三金魚散熱粒之後會變成不穩
(加完之後散熱仲差左,VRAM上到99度:funk: )
換左Coolink GFX Chilla之後
開冷氣穩跑855/1040
熜冷氣之後就只可穩跑850/1xxx
(xxx仲測緊,暫時850/1080用OCCT燒機未有Errors)
成日見到有人話粒U用耐左就唔穩,然後就話佢縮左
又話咩過多排又正常返
出post前應該諗下,穩果陣係幾多度,唔穩果陣係幾多度 |