你地超完有幾多度呀﹖

pdc e6300 oc 3.6g
hs 風神段

起bios度睇,永遠都係48-50度
everest度睇
core 1﹕39度  core 2 ﹕40度 cpu﹕ 46度

用風神段,算唔算高溫呢﹖
定係裝得有問題呢﹖
所以想問下同睇下大家超完有幾多度﹖

thx

3.6Ghz = =

48-50 , bios haven't got eist / c1e

idle 40 is normal @風神段

TOP

電壓幾多?
我用原裝HS同你差唔多= =...
你有冇開冷氣?

TOP

Q9550
3.6ghz  風神段
39-48@idle

TOP

原帖由 hihi123 於 2009-8-1 22:29 發表
電壓幾多?
我用原裝HS同你差唔多= =...
你有冇開冷氣?

冇開冷氣
電我俾到1.25
用原裝的話bios會去到55度以上啦

TOP

原帖由 slxar 於 2009-8-1 22:30 發表
Q9550
3.6ghz  風神段
39-48@idle

請問你用起邊度睇temp呀﹖thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 xERIC 於 2009-8-1 22:37 發表
3.9g@1.2v by q9550
idle 45度

你係唔係用你圖中的hs﹖

TOP

燒機溫度呢

TOP

原帖由 jeff_extergo 於 2009-8-1 23:01 發表
燒機溫度呢

我行occt,full load
就55-57度呀﹗
合理嗎﹖

[ 本帖最後由 chaser 於 2009-8-1 23:04 編輯 ]

TOP