chaser 當前離線
進階會員
anonymoushk 當前離線
TOP
hihi123 當前離線
中級會員
slxar 當前離線
原帖由 hihi123 於 2009-8-1 22:29 發表 電壓幾多? 我用原裝HS同你差唔多= =... 你有冇開冷氣?
原帖由 slxar 於 2009-8-1 22:30 發表 Q9550 3.6ghz 風神段 39-48@idle
xERIC 當前離線
Banned
原帖由 xERIC 於 2009-8-1 22:37 發表 3.9g@1.2v by q9550 idle 45度
jeff_extergo 當前離線
原帖由 jeff_extergo 於 2009-8-1 23:01 發表 燒機溫度呢