唔好唔強大之E5300 @ 3.46G


DDR533 1:1......

11.PNG (118.14 KB)

11.PNG

E5200都做到,仲勁過佢都得

TOP

原帖由 meru2031 於 2009-8-1 14:29 發表
E5200都做到,仲勁過佢都得


你睇下佢塊底板先啦

TOP

ching, 你塊係乜野 865 板咁正.

TOP

原帖由 onetwothree123 於 2009-8-1 03:39 PM 發表
ching, 你塊係乜野 865 板咁正.

Asrock Conroe865PE

TOP

原帖由 one2free123 於 2009-8-1 14:30 發表


你睇下佢塊底板先啦


而且佢係用DDR

睇個樣似係UCCC

[ 本帖最後由 lolokman 於 2009-8-1 19:08 編輯 ]

TOP

原帖由 lolokman 於 2009-8-1 19:08 發表


而且佢係用DDR

睇個樣似係UCCC

其實係TCCD.....

TOP

原帖由 meru2031 於 1-8-2009 02:29 PM 發表
E5200都做到,仲勁過佢都得


DDR 533 呀 老細

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1# 的帖子

865主板~ 不槐係一代名晶片!

TOP