a!l!e!x! 當前離線
初級會員
123.PNG (85.88 KB)
下載次數:13
2009-7-30 15:04
loop7 當前離線
進階會員
TOP
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
長老會員
原帖由 a!l!e!x! 於 2009-7-30 15:03 發表 我剛剛開4核成功的916120 我重新開機就變回2核了 請問是什麼問題 我機板:Asrock M3A780GXH 我開的方法是 bios set> bey on > auto > all course 請問點解重新開機會變回2核 thx
原帖由 wai896 於 2009-7-30 15:37 發表 我朋友部機本身好地地的. 開四核長行未衰過. 點知貪方便買多隻HDD同DVDRW 一插...... 就有你依個情況了..... 火牛影響真係好大的........ 我家有380W-1100W的火牛都有... 要試既都試了,我可肯 ...
rt6688 當前離線
某某人疑似分身...