[記憶體] 今時今日有冇人部腦仍用緊4G RAM或以下?

今時今日有冇人部腦仍用緊4G RAM或以下?  (我自己覺得,我既情況,加多條RAM, 不如換個SDD)
(我用緊Linux ubuntu/Lubuntu 介面,用RAM唔多, boot 完機用左212M RAM,開firefox 上網用左1.2G RAM。如果唔開VM,2G 都足够)
(利申:我都有裝winxp dual boot, winxp用RAM 好似更少,但好多軟件沒更新,所以己經好少用。)

scr.jpg

scr2.jpg

一部8年前既notebook用緊win7仲係4GB ram

TOP

winxp可以上到網?

TOP

4GB用win10 pro上網睇片都無問題

TOP

回覆 3# 7@yah


winxp 一定上到網,不過browser 可能舊小小,沒更新了, firefox/chrome 果類都沒更新。

TOP

win7 (x86)文書機
2018-12-25_111352.png

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 7# myricky

我而家隻harddisk (seagate 7200rpm  250G)  用左好幾年,容量其實都够用, 速度一定比唔上SDD,不過自己懶,唔想移植D野去SDD, 一直都沒買SDD。(我要等到隻harddisk 唔用得, 或者換機唔support,要換先買SDD

scr1.jpg

TOP

我7年前部I5 都16GB RAM

TOP

有部舊機本身行2x2, 壞左條得2G, 點知都正常上到網做到文書, 但慢d...
睇返開機2G Ram 用左1.8, 4G 時用左3. 6, 8G 時用6. 1左右

TOP