大家有咩方法防塵

如題...
大家用咩方法防塵呀...
屋企好大塵,,唔想整到電腦好多塵...
大家有咩好見議用咩物料..會比較好..唔會太阻通風

回復 1# NNN

換機箱........最直接

貼防塵網仲煩......用唔夠1年已經變成黑色,同埋d雙面膠貼完d漬好難整得甩

你買個over 1k機箱跟機d隔塵網已經好夠用,冷氣級數

正壓式機箱更好

TOP

我用緊CM SILENCIO 550, 防塵效果唔錯

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用緊CM SILENCIO 550, 防塵效果唔錯
dc1138 發表於 2012-2-19 02:26



    550散熱應該差小小佢主靜音 ,其實佢前面入風位有轉數高fan 入風效果會點
如果貼防塵用邊一隻???

TOP

用磁石加細網洗衣袋

TOP

那麽散熱效果好嗎?
leslie 發表於 19/2/2012 10:06



    我用緊3把2000rpm CM 12cm fan做機殼扇, E8400 OC 4.2GHz, room temp 20"的話idle 37" full load 55"

TOP

550散熱應該差小小佢主靜音 ,其實佢前面入風位有轉數高fan 入風效果會點
如果貼防塵用邊一隻??? ...
NNN 發表於 19/2/2012 10:51



    一般散熱差啲,但唔OC就唔會熱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 9# leslie


    cooler master 12cm 2000rpm with led light, 黃金高登均有代售

TOP