NNN 當前離線
中級會員
gouranga 當前離線
TOP
dc1138 當前離線
每月之星
leslie 當前離線
Banned
我用緊CM SILENCIO 550, 防塵效果唔錯 dc1138 發表於 2012-2-19 02:26
chi333 當前離線
進階會員
那麽散熱效果好嗎? leslie 發表於 19/2/2012 10:06
550散熱應該差小小佢主靜音 ,其實佢前面入風位有轉數高fan 入風效果會點 如果貼防塵用邊一隻??? ... NNN 發表於 19/2/2012 10:51