winstonlee 當前離線
中級會員
LKNim 當前離線
進階會員
TOP
helenchan 當前離線
johnng 當前離線
原帖由 helenchan 於 2009-11-12 07:51 PM 發表 好似有D唔同。先前 MSI 果隻開四係一係唔開,一係全開。佢依家呢隻係抄 ASUS,可以齋開其中一粒,唔一定開晒。 至於開四=!超頻,呢個……家陣已經無晒計喇,成個區近排起碼有 1/3 講開四,A-sir 置頂都冇人理……