無聊一超上 4G………

我相信大家個超頻熱情同氣溫都係成反比既 琴晚咁鬼凍,又見得閒,就求其上 470x8.5,仲未 tune 好,先上圖~~~

以前塊 MSI P45 platinum 係曾經上過既,不過塊野因為我由 GTX260 換左做 GTX285 之後,就變成死人都上唔到………換左塊 M2F 都幾耐下,咁岩凍凍死,有機會就黎喇 今晚睇下得唔得閒,得閒就再繼續玩下

OC_result.JPG (229.28 KB)

OC_result.JPG

又幾OK~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

嘩~~~好勁呀~~~~

M2F + A77 + NB M12-P

若果加埋隻SSD就perfect喇~~

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 15:28 發表
嘩~~~好勁呀~~~~

M2F + A77 + NB M12-P

若果加埋隻SSD就perfect喇~~


現時毒霸危險警告訊號為紅色, 表示中毒可能性極高。

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 15:29 發表


現時毒霸危險警告訊號為紅色, 表示中毒可能性極高。


唔夠你毒啦......買o左唔用~~~

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 15:31 發表


唔夠你毒啦......買o左唔用~~~


真係到而加都唔捨得用...

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 15:19 發表
又幾OK~

難得有高人讚賞~~~

原帖由 tochi 於 2009-11-16 15:21 發表
直上500外頻

呢個我可能要再遲D先,tune 完依家呢個再上。事關依家個 vtt 唔係咁滿意………

原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 15:28 發表
嘩~~~好勁呀~~~~

M2F + A77 + NB M12-P

若果加埋隻SSD就perfect喇~~

唔好再提 SSD!冇米冇得搞!

TOP

原帖由 helenchan 於 2009-11-16 15:35 發表

唔好再提 SSD!冇米冇得搞!


有o既.........杯麵都唔好食囉~~~

TOP

咁凍都76度
真係玩下好了

TOP