今日在灣仔電腦散貨節2013買

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:14 編輯

牛魔王 Enerza Premium 1.5 萬用手提電腦充電器   (HKD  30)
http://www.2themax.com.hk/products/enerza-premium-1-5




ELEPHANT 2.4G  無線光學滑鼠鍵盤組  (HKD  30)




USB Ethernet Adapter (HKD  10)





Notebook Cooler Pad (HKD  5)



除了這些跳樓貨,感覺沒有什麼值得在會場買..
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

ELEPHANT 2.4G  無線光學滑鼠鍵盤組  (HK ...
tomleehk 發表於 2013-8-23 20:45


呢set野有無保?

TOP

本帖最後由 singularity 於 2013-8-23 22:19 編輯

你就好啦, 我買到 65W 牛only

仲有我見到套 ELEPHANT 2.4G 要賣 $60...

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:53 編輯
你就好啦, 我買到 65W 牛only

仲有我見到套 ELEPHANT 2.4G 要賣 $60...
singularity 發表於 2013-8-23 22:17


65W 牛 輸出 似乎得  18-22V, 所以我不買..
牛魔王 Enerza Premium 1.5 輸出12-24V(90W), 還有 D plugs 通吃所有牌子的 notebooks/netbooks   ..

不僅 ELEPHANT 2.4G , USB Ethernet Adapter (HKD  10)後來都改賣HKD78...有D海鮮價味道...

好彩我快手..

TOP

今日好快行左轉, 唔見有?

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 22:44 編輯
今日好快行左轉, 唔見有?
GSky 發表於 2013-8-23 22:34


D散貨items, 在一到兩個小時內已經賣完...
牛魔王 Enerza Premium 1.5 只有一個, 我想買多一個都無..

D 散貨 booth, 要好小心先留意到..

TOP

舊年冇去電腦節 miss o左 $20 Netbook電池, 今年又唔夠快,買到 second best only.

話時話,佢地聽日仲有冇新平野賣 ?

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:23 編輯
舊年冇去電腦節 miss o左 $20 Netbook電池, 今年又唔夠快,買到 second best only.

話時話,佢地聽日仲有冇 ...
singularity 發表於 2013-8-23 22:44


舊年 $20 Netbook電池 ? AOA 110 ?
my 舊年 post : http://www.hkepc.com/forum/redir ... 57&pid=28393286

Ha ha !!  兩個AOA 110 6 cells 電池仍然工作正常...非常滿意

By the way, 聽日應該無新平野賣 la,..

Anyway, 如果你聽日可以免費去, 都可以試試..

TOP

我都買咗個 notebook cooler pad, $5.

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:23 編輯
呢set野有無保?
DraGoNxHK 發表於 2013-8-23 21:50


當然無保.. 三幾十蚊散跳樓貨 ma!

不過,我 check 過 D  Packing , 肯定是全新的,而不是退貨..

我有帶netbook,試過所有items都操作正常,之後可以安心離開..

TOP