本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 23:23 編輯
舊年冇去電腦節 miss o左 $20 Netbook電池, 今年又唔夠快,買到 second best only.
話時話,佢地聽日仲有冇 ...
singularity 發表於 2013-8-23 22:44 
舊年 $20 Netbook電池 ? AOA 110 ?
my 舊年 post : http://www.hkepc.com/forum/redir ... 57&pid=28393286
Ha ha !! 兩個AOA 110 6 cells 電池仍然工作正常...非常滿意
By the way, 聽日應該無新平野賣 la,..
Anyway, 如果你聽日可以免費去, 都可以試試.. |