第一款沒有芯片組的獨立主板

AMD的低功耗APU Kabini自去年五月發佈以來,
一直都只有銲接在主板上的整合版本,只能連帶系統一起購買,
不過很快,AMD將推出它的桌面獨立版本,可以自由DIY。
當然,這需要新的主板配合。

微星就在CES上讓我們第一次看到了這種板子。
Kabini APU是完整的單芯片SoC設計,不需要芯片組,
所以這也是世界上第一款沒有芯片組的獨立主板,而且還是Mini-ITX迷你板型。

自古以來,芯片組都是主板的核心,但以後不是了。
Intel Atom也已經實現了SoC,主板上也不再有芯片組,但都是整合封裝而沒有獨立版。

新的封裝接口將被命名為「Socket M1」,721個針腳,最高支持熱設計功耗25W。
主板上可以看到兩條DDR3 DIMM內存插槽、一條PCI-E x16擴展插槽、
一條mini PCI-E擴展插槽(用來安裝Wi-Fi無線網卡)、兩個SATA接口(位置不是太合理)、
兩個USB 3.0接口、VGA/DVI/HDMI接口。挺好的小板子。

Kabini APU的桌面版將有四款型號,分別命名為
Athlon 5350、5150和Sempron3850、2650,最高四核2.05GHz/25W、128個流處理器,
價格極為便宜,只需35-54美元。

可唔可以多放幾個port位, 第時升cpu時可以免費升去sata4, pci4, usb X

TOP

可唔可以多放幾個port位, 第時升cpu時可以免費升去sata4, pci4, usb X
唐賓南紀念中學 發表於 10-1-2014 06:25 PM


粒 FCH 係埋 U 入面.......要就 走線 應該好難
但係個兩個 SATA 真係.....擺係度上 Mini-PCIe (Full Length) /mSATA 會頂住

4Core 版 Sempron @ 2GHz 其實我有興趣的
不過香港會唔會有都成問題

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幾時可以不用電容?

TOP

粒 FCH 係埋 U 入面.......要就 走線 應該好難
但係個兩個 SATA 真係.....擺係度上 Mini-PCIe (Full Leng ...
dom 發表於 2014-1-11 13:34

老實講真係有幾多野整到上去
唔通其實佢設計係打斜插

TOP

幾時可以不用電容?
zerocoke 發表於 2014-1-11 14:43


幾時可以不用散熱?

TOP

1

可唔可以多放幾個port位, 第時升cpu時可以免費升去sata4, pci4, usb X
唐賓南紀念中學 發表於 2014-1-10 18:25

可能第日同你講 請用Socket M2

TOP

粒 FCH 係埋 U 入面.......要就 走線 應該好難
但係個兩個 SATA 真係.....擺係度上 Mini-PCIe (Full Leng ...
dom 發表於 2014-1-11 13:34

mSATA好似係向back I/O o個面

TOP

幾時可以不用散熱?
KinChungE 發表於 2014-1-11 21:17



  e 個係 AMD 既特色, 唔係就變左做 ARM

TOP