kk654321 當前離線
カードキャプター
中級會員
LL3578 當前離線
進階會員
TOP
回復 kk654321 咁既話係插底板背後既USB LL3578 發表於 2012-5-20 16:54
shing9367 當前離線
嘜配件裹面無轉翻插底板嗰頭? shing9367 發表於 2012-5-20 19:03
入面係USB3.0頭, 佢menu都教要申出機背 kk654321 發表於 2012-5-20 19:18
呢個係USB3.0 既 19pin 插,係插底板果個19pin 位既 但萬一果塊底板冇呢個插,就要用轉線插去底板USB2.0 ... LL3578 發表於 2012-5-20 20:56
唔係19pin頭, 直頭係2條usb3.0插頭 kk654321 發表於 2012-5-20 21:44