自動亮度?

部ipad有得開自動亮度!但同時間又可以手動調光暗,如果我調暗左佢自動個到又不會調返光,係太陽下!

咁怪既!

我都覺佢個自動係有D問題

TOP

本帖最後由 andyfun 於 2012-4-14 22:10 編輯

剛剛入房關燈再開試左冇事喎

TOP

自動亮度經常性都會調到過暗,所以我宜家都係關左個自動功能,反正要調都唔係太多步驟

TOP

我都覺得好怪,我自己都係係multi-task果到向左自己較

TOP

開左自動之後, 手動亮度就係自動時會用既最高亮度...

TOP