IPAD2見黃O_Q????

話說早陣子我買了一台IPAD2白色~~~用左一個禮拜唔到突然發現個MON四條邊都泛一DD黃(用白底就會睇得出)..其實之前有無我都唔太清楚..因為無睇得咁仔細...
四個角會黃得比較明顯..有無師兄係咁啊..
拎去換唔知換唔換得...唉

你部係ZP定LL機. 仲有冇保養先?

TOP

ipad2 都有~???

TOP

ipad2 都有~???
sosing 發表於 2012-4-12 05:06


我都覺得奇怪...有冇相睇下

TOP

我都覺得奇怪...有冇相睇下
芝士味 發表於 2012-4-12 19:28



    see it~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢兩日有D忙O_Q遲兩日POST
機型係, MC980CH, 仲有保養
所以唔係LL又唔係ZP, 但無換過機~

提外話, 我上網打IPAD2泛黃穩到唔少人提過, 但全部都大陸網="=同埋又好似無咁大範圍
所以睇下呢到師兄們係未咁

TOP