朝鲜推出"红星OS"

49_1iYbDrKKt.png
http://www.cnbeta.com/articles/271109.htm

回歸OS X 10.0

強國抄android已經令人O嘴, 北韓直頭去南韓, 成隻OS X搬過去

TOP

本帖最後由 MikuMeow 於 2014-2-5 00:20 編輯

北韓可能喺拎咗OSX Leopard個dmg 改咗UI啲texture 再加加減減少少=红星OS
再唔喺改elementary OS / macbuntu 嗰類

TOP

應該只係Linux改做似OSX既UI
類似Pear Linux簡化版

TOP