[配件] 於老深買左 ipad2 mon 貼,$40 包貼埋,抵!

於老深買左 ipad2 mon 貼,$40 包貼埋,抵!
mod sha 就 $45,我選左 $40 果隻,都 ok 喔!小姐貼得好好!

有冇水波紋?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

太貴鳥
docomo 發表於 2012-4-12 18:32


人工都要幾+蚊啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ipad咁大塊真係幾難貼

TOP

慢慢貼就ok la

TOP

有冇水波紋?
sochai 發表於 2012-4-12 18:32


冇呀!好正常

TOP

自己電話都未貼得好,點貼 ipad呀!果$20都唔脾人賺咩!

TOP

成本5蚊(華強北價),人工35蚊

TOP