本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2015-6-3 20:03 編輯
利申28買車同擺車都試過
買車:
冇錯, 好多都唔係真盤, 好多係壓價盤, 另外好多係車行盤, 撞完整到好靚仔然後平價擺響度/一係就高過晒average擺響度, 你搵下條友個聯絡有冇放多過一部車就知. 如果真係私人放既, 約出泥多數都睇下車 or 試埋.
作為買家, 都係睇下出幾多錢啦, 如果你要幾萬蚊, 又十年車咁就唔洗點上架架啦, 一上一落都成K, 真係好多車都撞過, 你睇FB果D駕駛GROUP日日幾多TA就知,
香港一架10年(轉過幾手)好難冇撞, 唔係大撞, 冇入陣, 冇漏水/ 機油唔係bar bar聲咁漏出泥都OK啦.
要靚要完美主義唔是呢D價位, 可以諗下買架新車啦. (**新車都未必完美 )
(**大撞/ 駁陣果D可以睇車底/尾箱/ engine room有冇奇怪既焊點/ 骨位唔直/ 重新噴過底油)
最後第一架大撞過, 車尾一邊轆沙板巢左....然後睇第二架冇大問題就要左 返泥自己再執 換車機音響啊/打立etc
賣車:
我又試過28賣車, 因為某D原因早前想放左部車, 我架車車齡都有十年, 十一萬公里(一年萬幾公里, 代步車好正常啦).
話晒日日行機器精神又勤打理...仲要係豐田bor....
同埋拎出泥俾人試, 就預左佢會踩重油, 冇咩所謂, 架車唔係豆腐, 踩幾版重油 is OK,
有時自己超車.同FD行都會踩重D
不過有好幾個問完又話高米又話成睇都唔睇, 其實心諗, 車行標果D十年得果幾萬公里真係有人信? 雖知道, 要撥隻標好容易~
又有D約出泥係試車款, 未渣過呢款.
又有D試完各樣都岩, 但又針著響2千蚊, 自問架車都算靚仔企理, 有D改裝又岩岩續牌, 掃晒28都冇邊架抵玩得過. 咁我緊係唔減俾佢, 然後話要諗下, 最後影都冇埋
又有D渣開私家車覺得7人車冇力啊, 車身唔夠完美之類(十年車捉架車身留左D開門L印 )
又有拎住權啤酒響度睇完車話要試
又有大師睇大半個鐘, 然後話你引擎邊漏油, 話唔敢買...
.......下刪
well 最後玩左幾個星期, 試左N個 時間同油錢都俾唔少, 最後嬲嬲地收返個盤繼續渣, 順手幾百蚊換埋引擎膠邊  
有人call back都話唔賣 now腳車Daily Drive快樂使用中,
p.s. 今年又多左兩萬幾公里了  |