goldenjoe 當前離線
中級會員
DanielHO 當前離線
講道理
進階會員
TOP
rockyw 當前離線
raisin 當前離線
特級會員
睇完config好似好給引, nikon 啲機定位都有啲亂。睇形號D810好似勁啲, 但睇D750 config 又好過D810, 唔知點 ... goldenjoe 發表於 19-9-2014 21:56
kklaw286 當前離線
長老會員
奶醬多 當前離線
HighLamb 當前離線