副廠電,品勝定powersmart好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

兩個品牌各有一舊,我用係部a6000經驗,
品勝比較接近原廠電力,
原廠>品勝>powersmart(有d廢話,原廠唔係最強就慘)
耐用度兩舊副廠都未用過半年,唔知邊舊會打柴先?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP