有冇cm k280 用家,分享下

如題
k280 好唔好用? 同價位有冇邊隻好過佢?

K280有走線位
內籠同K350差唔多
$300有找算幾抵用

TOP

本帖最後由 osxhunter 於 2012-12-25 12:16 編輯

回復 2# AL131

thx 可唔可以有圖分享下
散熱,防塵方面如何,原本想要xigmatek asgard pro,但d人話易吸塵,所以放棄
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=6  

TOP

本帖最後由 AL131 於 2012-12-25 12:19 編輯
回復  AL131

thx 可唔可以有圖分享下
散熱,防塵方面如何,原本想要xigmatek asgard pro,但d人話易 ...
osxhunter 發表於 2012-12-25 12:05


圖你去官方網睇睇
不過機頂冇散熱位
唔超頻應該冇問題
都係果句,姑媽機箱都幾食塵

TOP

回復 4# AL131

都係什麼?

TOP

回復  AL131

都係什麼?
osxhunter 發表於 2012-12-25 12:18




    食塵

TOP

k280 最近中田出機要320元

TOP

幫人砌過一部用 K280
裝機都算輕鬆,只係箱底個 2.5" mount 位比較難插線,小問題
食制問題就煩D
因為 K280 個 power 同 reset 係斜㩒
如果唔就住角度㩒好容易食住左粒制,彈唔返出黎

宜家對方個 power 制就成日 [zip] 制
幫佢調轉用 reset 做 power 希望頂得下,唔係成日俾人怨

TOP

回復 8# rabbit82047

感同價位有冇邊隻好過佢?

TOP

唔建議k280
k380加多少少

TOP