EM5個Sony CMOS雖然唔算超班,但已經算唔錯架啦喎
我長期著住ISO800 auto,好滑喎
ISO1600會多D渣,但都 ...
Advanced Ivan 發表於 2015-1-27 15:00 
其實無問題喎, 科技發逹既而家, 有得選, 有能力邊個唔想好 D?
再者每個人對事物要求和需求都唔同, 所以好難可以一概而論.
我用 E-M1, ISO 最高接受範圍係 1600, 迫於無奈下試過最盡用到 3200, 但出黎既相只係免強接受到 XD
當然有好多野都要取捨啦, 我用 OM 用得開心就夠, 有時出到去影相, 其他師兄既裝備高我幾班都係人地既事
OM 合我個人要求就 ok |