[操作疑難] [詢問]BUDGET二千以下,有咩GAMING HEADSET(7.1帶聲咭)介紹?

本帖最後由 grxgr 於 2013-9-10 00:25 編輯

如題,睇左好多師兄既舊POST,見到好多介紹,但好少有寫具有音效咭功能既HEADSET
本身預一千買,一開始都睇羅技,雷蛇,但睇左巴打們講到真係只可打機而不可聽歌...呢一點有點兒卻步(我懂的,沒有兩全其美,但想搵平衡點)
而睇到最好既推介係Sennheiser PC360,但係,可惜而家只用緊2.1既ONKYO SE90,所以得物必無所用
我又唔想係SOUND咭度再投資,怕麻煩...
所以,有無一D但又GAME又可歌既HEADSET推介?謝謝

咁樣有小小矛盾,有好耳機,無好聲卡.
呢個問題就等於問板載聲卡同獨立聲卡既分別.
我自己打機用Roccat Kave Solid 5.1 Gaming Headset.
聲卡係ASUS ROG Xonar Phoebus.
你參考下.

TOP

順帶一提 如果你係講得要用泥Gaming Headset,
唔係唔得既 但係你一般5.1/7.1呢D都係玩Surround,
聽歌真係老老實實建議番2.0/2.1,
咁所以都係用張聲卡去轉個Mode,
咁所以我覺得你應該先係諗好左張聲卡,
而再去諗耳機,咁會比較實在.

TOP

順帶一提 如果你係講得要用泥Gaming Headset,
唔係唔得既 但係你一般5.1/7.1呢D都係玩Surround,
聽歌真係老 ...
大和雅也 發表於 2013-9-10 00:32


THANKS 師兄,頭先再睇左一下,發現原來我誤以為PC360係5.1/7.1,原來只係2.1
有一個問題出現,究竟PC360會內附軟件模擬5.1/7.1,還是要靠SOUND CARD本身?(SE-90太廢無得諗)
我都知我好矛盾,但唔想搵搞個主機內部,放得好多野唔多再掂...

TOP

回復 4# grxgr
UM 咁講啦 軟件模擬 只可以講 同真實5.1/7.1比 係絕無可比性.
加張聲卡 都唔係想象中咁難 而且都未必會超你budget.
點解我咁講,因為我都用過所謂既模擬5.1 真係麻麻地.

TOP

回復 4# grxgr
同埋我都睇左PC360 G4ME既數值,係雙插.
如果你實在唔想裝Slot既聲卡.
咁就以呢隻 PC360 G4ME為例
你既做法都應該係再外接Creative Sound Blaster Recon3D外置既聲卡.

TOP

回復  grxgr
UM 咁講啦 軟件模擬 只可以講 同真實5.1/7.1比 係絕無可比性.
加張聲卡 都唔係想象中咁難 而 ...
大和雅也 發表於 2013-9-10 00:53


但我用過效果好好既模擬5.1
你之前試過係邊隻?

TOP

THANKS 師兄,頭先再睇左一下,發現原來我誤以為PC360係5.1/7.1,原來只係2.1
有一個問題出現,究竟PC360會內 ...
grxgr 發表於 10-9-2013 00:46


PC360只係雙聲道耳機, 亦無軟件模擬5.1/7.1...
http://en-de.sennheiser.com/game ... g-microphone-pc-360

軟件模擬多聲道只係犠牲音質, 換取效果既做法, 當效果重要過音質時一用無妨... 而要做軟件模擬, 就要搵將有dolby headphone功能既soundcard 了 (Creative, Asus 某D soundcard都有)
http://www.dolby.com/us/en/consu ... olby-headphone.html

TOP

回復  grxgr
同埋我都睇左PC360 G4ME既數值,係雙插.
如果你實在唔想裝Slot既聲卡.
咁就以呢隻 PC360 G4ME ...
大和雅也 發表於 10-9-2013 01:02


雙插... 一插headphone, 一插mic 吧?

TOP

PC360只係雙聲道耳機, 亦無軟件模擬5.1/7.1...


軟件模擬多聲道只係犠牲音質, 換取效果既做法, 當效果重 ...
raisin 發表於 2013-9-10 09:08

好詳細,THANKS
咁若果買,就如上邊CHING講例如加張Creative Sound Blaster Recon3D咁樣先得...><
敢問一下以下呢一款組合個表現如何,聽歌會唔會OK?
Creative Sound Blaster Recon3D OMEGA WIRELESS

TOP