Conroe E6300

Conroe E6300 可以超幾多

572MHz x 7 = 4GHz

TOP

572MHz x 7 = 4GHz
mikaboy 發表於 2010-6-20 20:58



咪玩啦, E6300 邊有咁易上到572 呀

E6300 400x 7 去到500x 7 都重可以...

572 有邊粒U+板咁易上到呀

TOP

TOP

咪玩啦, E6300 邊有咁易上到572 呀

E6300 400x 7 去到500x 7 都重可以...

572 有邊粒U+板咁易上到呀:h ...
wgkit 發表於 2010-6-20 21:57




Uploaded with ImageShack.us

TOP

好似大陸(ocer)有個仲勁(我講外頻)
上到6xx fsb

TOP

回復 5# mikaboy


   你咪玩啦

TOP

咪玩啦, E6300 邊有咁易上到572 呀

E6300 400x 7 去到500x 7 都重可以...

572 有邊粒U+板咁易上到呀:h ...
wgkit 發表於 2010-6-20 21:57



    biostar i45
giga p45 ud3(x)
2塊上到600外頻都十分基本盤
基本上都一定上到(唔計u體質)

TOP

biostar i45
giga p45 ud3(x)
2塊上到600外頻都十分基本盤
基本上都一定上到(唔計u體質) ...
rex516984 發表於 2010-6-22 00:04


E6300 當年成$1300-1400
可惜一開波只有giga 965P-DS4 玩
玩左幾粒U , 再換過DFI 965P-S 都係上到500 FSB左右.....
DFI 果期又勁多bug, reboot 到傻

唉... 到P35 時又再玩過,
用MSI-p35neo2 FR + OCZ DDR2-1111
又係500FSB 左右頂盡......
可惜到P45 出時粒U 已經轉手了

不過我諗個人能力都到頂啦

但E6300 有部份真係差D,
有一粒, 上450FSB 都唔得

TOP

回復  mikaboy


   你咪玩啦
ricky1992 發表於 2010-6-21 21:19


唔洗咁激動
不過你上面果條link 點解係E8600 + P45 ge

雖然E8600 都好好超,
但同E6300比好似有D唔公平,

BTW biostar 果塊P45 真係公認超頻一流,
好多WR 都係由佢做出

TOP