biostar i45
giga p45 ud3(x)
2塊上到600外頻都十分基本盤
基本上都一定上到(唔計u體質) ...
rex516984 發表於 2010-6-22 00:04 
E6300 當年成$1300-1400
可惜一開波只有giga 965P-DS4 玩
玩左幾粒U , 再換過DFI 965P-S 都係上到500 FSB左右.....
DFI 果期又勁多bug, reboot 到傻
唉... 到P35 時又再玩過,
用MSI-p35neo2 FR + OCZ DDR2-1111
又係500FSB 左右頂盡......
可惜到P45 出時粒U 已經轉手了
不過我諗個人能力都到頂啦
但E6300 有部份真係差D,
有一粒, 上450FSB 都唔得 |