spcvf123 當前離線
初級會員
raisin 當前離線
特級會員
TOP
回復 raisin 可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了 spcvf123 發表於 22-10-2013 19:10
bbqaaq 當前離線
進階會員
回復 raisin 可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了 spcvf123 發表於 2013-10-22 19:10
大和雅也 當前離線
老實講買紅軸,不如用番薄膜,打機都係建議黑軸. 大和雅也 發表於 23-10-2013 09:35
回復 raisin 嘿,又唔係師兄,紅軸手感的確係類似薄膜,呢點係事實.. 大和雅也 發表於 23-10-2013 10:14