eier 當前離線
中級會員
cybershot 當前離線
進階會員
TOP
gigawatt 當前離線
唔得。 cybershot 發表於 2012-11-22 16:41
jabawack 當前離線
長老會員
minime_xxl 當前離線
初級會員
iPhone4個時張sim已經唔可以用係iPad, APN都唔同 cybershot 發表於 2012-11-22 17:23
NoCarrier 當前離線
AppleOne 當前離線
fls0209 當前離線