ironmonkey 當前離線
進階會員
sunny7day 當前離線
中級會員
TOP
terrychan2011 當前離線
qcmadness 當前離線
特級會員
健昇 當前離線
Skylake w/GT4e 唔知會點 健昇 發表於 2015-6-2 21:12
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
ironmonkey 發表於 2-6-2015 07:53 PM
雲一0一 當前離線
AMD APU 玩完 人地 Intel 連 DDR3-2133 都唔駛 用 L4 屈死 不過唔平呢 等睇埋年尾 Skylake Intel ... dom 發表於 2015-6-2 21:51
對面用860K? 雲一0一 發表於 2015-6-2 21:52