iPad mini Wi-Fi + Cellular (4G LTE) 黑色版簡單開箱文
本帖最後由 benny_ykh 於 2012-11-29 20:24 編輯
26/10 訂,28/11 下午轉準備出貨,28/11 晚上轉出貨,由 EMS 派送
29/10 早上 9 點幾由香港郵差上門送到手。EMS 都可以好快!
部 iPad mini 真係好 mini 唔多講,拎上手你就會明
又輕、又薄、又細,出街等車搭車時用一流
一拎上手,第一感覺就係粒 Home Button 好細粒,仲細粒過 iPhone 果粒,同埋粒制無咁凹入去,摸上去好平
第二感覺就係螢幕表面塊玻璃真係比 iPhone 或 iPad 薄 D,呢個就唔知係優點還是缺點喇
無 Retina 螢幕係差少少,希望第二代會有
簡單開箱:
|
|
|
附件:
您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊