iPad mini Wi-Fi + Cellular (4G LTE) 黑色版簡單開箱文

本帖最後由 benny_ykh 於 2012-11-29 20:24 編輯

26/10 訂,28/11 下午轉準備出貨,28/11 晚上轉出貨,由 EMS 派送
29/10 早上 9 點幾由香港郵差上門送到手。EMS 都可以好快!

部 iPad mini 真係好 mini   唔多講,拎上手你就會明
又輕、又薄、又細,出街等車搭車時用一流

一拎上手,第一感覺就係粒 Home Button 好細粒,仲細粒過 iPhone 果粒,同埋粒制無咁凹入去,摸上去好平
第二感覺就係螢幕表面塊玻璃真係比 iPhone 或 iPad 薄 D,呢個就唔知係優點還是缺點喇

無 Retina 螢幕係差少少,希望第二代會有

簡單開箱:

























附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

咁快有 cover?

TOP

回復 1# benny_ykh


    師兄,什麼套?

TOP

咁快有 cover?
Daedae 發表於 2012-11-29 20:22



    應該連埋一齊運送

TOP

咁快有 cover?
Daedae 發表於 29-11-2012 08:22 PM


出面已有唔少款賣啦

TOP

Good job

TOP

Mini + 5

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問C兄用咩PLAN ?

TOP

公起公起

TOP