新手想玩水冷,但又唔知應該買邊隻

連裝都吾太識.,,

ME2.....

TOP

求高人指點下:

TOP

本人唔算膠手,交流一下,你預算幾多?

TOP

本帖最後由 computerman2 於 2010-8-17 23:14 編輯
連裝都吾太識.,,
sixpm22 發表於 2010-8-17 15:20



    其實開頭既時候,我都對水冷方面既知識都一D唔識,淨係識玩D套裝水冷,不過如果你又想嘗試下自己組裝一套水冷,你應該了解自己用緊既硬件配件既熱量先,...例如你用緊咩CPU..會唔會上埋DISPLAY\底板...假如全部你都打算上水既話,你就了解下自己既熱量...同要求去到邊,之後就選擇1 d咩size既冷排,同埋d喉既走法,機箱可容納咩野類型size既冷排,如果覺得自己機箱夠大既話,就諗埋用咩野pump....用咩野冷頭..當然你都要計埋你既水冷預算金錢來計...因為一個喉咀都可以去到$6x-$80蚊一粗粒...喉都要幾佰蚊...喉方面都有2-4吋喉..仲有分薄身同厚身既喉....之於水冷頭\gpu頭\底板冷頭....都有平有貴...所以自己組裝水冷價錢一般都可以去到好幾千元...少弟都唔係真係好叻,只係將自己認知既都講出來,希望你都有少少咁既認識,有個方向來裝件...... 依度都好多好叻既ching 好很幫助一d 岩岩想組裝水冷既新手....

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2010-8-17 23:33 編輯
其實開頭既時候,我都對水冷方面既知識都一D唔識,淨係識玩D套裝水冷,不過如果你又想嘗試下自己組裝一 ...
computerman2 發表於 2010-8-17 23:09

更正一下......喉如果係2-4吋既話咪好粗:funk:
係2-4分先岩
如果想平既可以去5金買射咀,平既係淘寶見過,幾蚊至十蚊左右一粒
不過聽聞有D真係好雞既射咀個SIZE有1mm左右出入:funk:

TOP

更正一下......喉如果係2-4吋既話咪好粗
係2-4分先岩
如果想平既可以去5金買射咀,平既 ...
apple_100 發表於 2010-8-17 23:30


打錯左,多謝更正,差D又老點左人

TOP

更正一下......喉如果係2-4吋既話咪好粗
係2-4分先岩
如果想平既可以去5金買射咀,平既 ...
apple_100 發表於 2010-8-17 23:30

我都用緊淘寶射咀...不X剛的4分咀成19蚊粒...問題係D牙唔多對....我只好用水喉布包一包佢再上
不過...E期又想轉用快插了..

TOP

本人唔算膠手,交流一下,你預算幾多?
leungwaiyin 發表於 2010-8-17 22:38



我諗1k內

TOP

其實開頭既時候,我都對水冷方面既知識都一D唔識,淨係識玩D套裝水冷,不過如果你又想嘗試下自己組裝一 ...
computerman2 發表於 2010-8-17 23:09



等我換左部電腦之後先玩水冷應該,,多謝你既cm

TOP