本帖最後由 computerman2 於 2010-8-17 23:14 編輯
連裝都吾太識.,,
sixpm22 發表於 2010-8-17 15:20 
其實開頭既時候,我都對水冷方面既知識都一D唔識,淨係識玩D套裝水冷,不過如果你又想嘗試下自己組裝一套水冷,你應該了解自己用緊既硬件配件既熱量先,...例如你用緊咩CPU..會唔會上埋DISPLAY\底板...假如全部你都打算上水既話,你就了解下自己既熱量...同要求去到邊,之後就選擇1 d咩size既冷排,同埋d喉既走法,機箱可容納咩野類型size既冷排,如果覺得自己機箱夠大既話,就諗埋用咩野pump....用咩野冷頭..當然你都要計埋你既水冷預算金錢來計...因為一個喉咀都可以去到$6x-$80蚊一粗粒...喉都要幾佰蚊...喉方面都有2-4吋喉..仲有分薄身同厚身既喉....之於水冷頭\gpu頭\底板冷頭....都有平有貴...所以自己組裝水冷價錢一般都可以去到好幾千元...少弟都唔係真係好叻,只係將自己認知既都講出來,希望你都有少少咁既認識,有個方向來裝件...... 依度都好多好叻既ching 好很幫助一d 岩岩想組裝水冷既新手.... |