[滑鼠] 求 $600 Keyboard mouse

mouse like deathadder

Keyboard  有燈  

Sometimes play gun game only

Thanks all Ching

本帖最後由 JayHon 於 2013-10-7 14:39 編輯

$600兩樣比較難做倒
淘寶既話運費都成舊水
不如你買咗DA先
直情唔駛搵隻似既
之後先再睇kb啦

TOP

加埋$600? 要DeathAdder的話, keyboard只能$100-200買一隻... 但我對呢個價位無乜認識

TOP

deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了.

TOP

deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了. ...
大和雅也 發表於 2013-10-7 15:33

係呀 最驚mouse呢一樣野
所以我就算有d手汗
都情願揀滑面用

TOP

回復 5# JayHon
磨砂一開始會好爽 呢點無可否認,我而家轉左G500S 正爆.

TOP

本帖最後由 raisin 於 2013-10-7 16:01 編輯
deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了. ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 15:33


請問師兄甩皮係邊個版本?

不過我都贊成G500/G500S個面真係幾襟磨...

TOP

回復 7# raisin
DeathAdder 2013 4G 真心弱爆 又唔夠重.

TOP

回復  raisin
DeathAdder 2013 4G 真心弱爆 又唔夠重.
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:02


重唔重, 各取所需 (有人鬧DA太重 @@) ... coating會甩當然係一個問題 (但好多都會甩)
除此之外, 仲有無其他原因師兄覺得隻mouse弱爆?

TOP

回復  JayHon
磨砂一開始會好爽 呢點無可否認,我而家轉左G500S 正爆.
大和雅也 發表於 2013-10-7 15:40

早排開始玩gaming set
入咗隻corsair m40
磨沙面係幾好用既
同埋算係幾好揸手
唔駛用太多時間去適應
但因為太鐘意sensei個款
但魔鬼嗰陣咁岩冇貨
得番MLG
所以都照買 一樣咁鐘意
不過我反而要用多d時間去適應
可能因為手比較大
所以用人體工學既款式會好d

好似抽咗樓主水tim

TOP