JohnWoo 當前離線
進階會員
JayHon 當前離線
TOP
raisin 當前離線
特級會員
大和雅也 當前離線
deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了. ... 大和雅也 發表於 2013-10-7 15:33
deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了. ... 大和雅也 發表於 7-10-2013 15:33
回復 raisin DeathAdder 2013 4G 真心弱爆 又唔夠重. 大和雅也 發表於 7-10-2013 16:02
回復 JayHon 磨砂一開始會好爽 呢點無可否認,我而家轉左G500S 正爆. 大和雅也 發表於 2013-10-7 15:40