buddy25 當前離線
進階會員
tp108 當前離線
中級會員
TOP
耐唔耐會咁 tp108 發表於 2012-12-3 19:43
miumiumiu 當前離線
初級會員
takaho 當前離線
rk884 當前離線
應該係ios6既bug 你去setting, 揀返你個 wifi id, 入去 "HTTP代理伺服器" 度揀 "自動", 應該會好好多 ... takaho 發表於 2012-12-4 14:41