點解好多人蝕賣Ipad 4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

唔明
屋企用其實perfect
我setup 好部mini 都轉番 ipad 4 用
Mini 出街先啱用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

蝕幾多先?有冇IPAD 4 LTE?
想要部二手玩下~

TOP

唔明
屋企用其實perfect
我setup 好部mini 都轉番 ipad 4 用
Mini 出街先啱用
wongja 發表於 2012-11-30 00:04



    因為果d係炒家, 如果自用可以砌幅ipad牆出來, 明未

TOP

蝕幾多先?有冇IPAD 4 LTE?
想要部二手玩下~
jimfactory 發表於 2012-11-30 00:07



    之前有fd收左部-400, 仲要未開盒

TOP

因為d人以為有得炒入左好多部,點知原來係食詐糊,加上d卡數到期要找數,唔蝕賣點清蟹貨黎冚數呀 ...
y2kming 發表於 2012-11-30 00:06



    係啊我都係咁諗,除非全部都係員工價85折入手啦哈

TOP

蝕幾多先?有冇IPAD 4 LTE?
想要部二手玩下~
jimfactory 發表於 2012-11-30 00:07


新既都有得平幾舊
仲買二手

TOP

新既都有得平幾舊
仲買二手
kinx80 發表於 2012-11-30 00:30


搵到個全新平三舊,諗緊入唔入好~
部IPAD MINI LTE又聽日到~
要大定要細好?!

TOP

D炒家炒股票蝕左,都要止蝕離場,何況iPad呢D科技野,走慢D可能蝕得仲甘。

TOP