ChuckT 當前離線
中級會員
manman1998 當前在線
特級會員
TOP
NEO_HK 當前離線
今日開始 不再出任何開箱文 ... ...
進階會員
係 Dpreview 測試,under exposure 後 push up EV, 真係估佢唔到。 我遲啲出部 NX500 會同部 A7 試試睇下 ... ChuckT 發表於 2015-4-6 10:32
果然係三星打手 NEO_HK 發表於 2015-4-6 11:28
City-LM 當前離線
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
如果我post晒我四部機嘅相出來你係咪唔再會話我係打手 我只選擇中間因為我係比較 sensor 而唔係 ... ChuckT 發表於 2015-4-6 11:58
PC147 當前離線
有間泡菜企業著名就係找公司做打手,台灣果面已爆過幾次 City-LM 發表於 2015-4-6 12:04
用相約方式分享,好多人也曾咁做,又不必冠上打手去封殺... 講離譜有排都未夠我推M仔啦 ... manman1998 發表於 2015-4-6 13:18