有無人呢排數碼通LTE/3G都係得2Mb? 限速??

唔知做乜事

打上去問又話無限到速

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄係用無限PLAN?

TOP

師兄係用無限PLAN?
chris6688hk 發表於 2012-12-27 15:50



    Yes 我有兩張卡,一張有事一張無事

TOP

Yes 我有兩張卡,一張有事一張無事
斯卡X 發表於 2012-12-27 19:48



    咁你係咪1張超左果個公平守則?

TOP

我都用佢 LTE...睇PPS 仲快過屋企個Wi-FI喎...haha..

TOP

我冇問題。

TOP

我仲諗住join士o麥通

TOP

用ipad 4 + LTE好快, 快過屋企wi-fi, 結果過左5GB都唔覺, OCFA U/DL都係得番幾十kB/sec (之前1xxxkB/sec)

TOP

我都唔覺佢有限速, 不過有d地區經常斷線就有

TOP