so? 當前離線
Banned
laughing 當前離線
進階會員
ipad4係咪就吾洗? so? 發表於 2013-1-6 14:13
TOP
打直呢?ipad4係咪吾洗? so? 發表於 2013-1-6 14:20
qwe1qwe 當前離線
中級會員
jokelib 當前離線
即係如果吾想放大 ipad mini要打橫用 ipad4打直打橫都得 so? 發表於 2013-1-6 14:30
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員