係左上 服務商 隔離 有個 o ?

我用SMT, 平時係LTE / 3G, 今晚係一個 o 字

我用IPHONE 5 PLAN, 唔知係咪俾SMT BLOCK 左, 唔俾係IPAD用 ...

原來個o字係GPRS

可能我屋企附近有工程 , 聽日出街上試

TOP