|
  
|
高清播放器求推介?
本來用 Himedia RTK1185 既 HD600C,去部NAS播戲,HDMI出電視,
亦會去部NAS播歌,由optical出DAC/Amp,所以部HD600C係播放中心,
不幸,部HD600C壞咗,所以好大鑊,
請問Ching們有乜高清播放器推介?
用HD600C,因為介面簡單直接,一開即用,字幕全自動,
用過Android box,要揀App,唔同App,唔同setting,
字幕唔識自動認碼,好煩,
淘寶睇過,唔知天敏T4個介面得唔得?用過朋友部Mymagica RTK1185機,個介面好渣! |
|
|
|