Turboaftershave 當前離線
進階會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
TOP
必思 當前離線
特級會員
killuakam 當前離線
Banned
pc1668 當前離線
回覆 killuakam 支lumix 15.7 網上評語都幾好 不過我 nex 已經用緊 19.8 ,焦距差吾多吾想重複 其實支 25.4 年半前賣走左,now念念不忘個種畫質 Turboaftershave 發表於 2015-6-12 14:16
賣得好唔好就唔知,但係d鏡同機身一直進步緊,又平左好多 新出既人像定焦,天涯鏡,細雙kit,全部都好細支 ... killuakam 發表於 2015-6-12 13:49
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
sigma 當前離線
如果一機一鏡外遊 (我好多時係), 31.4mm好用過50.8mm ps. 我喜歡用FF等值計算 ... pc1668 發表於 2015-6-12 21:17
旅行一支12-40已經搞掂 sigma 發表於 2015-6-13 09:20