其實係純分享,冇開箱文.CM HAF XB

本帖最後由 莎月美希 於 2013-9-7 19:48 編輯

WP_20130907.jpg
今天終於買到這個機箱喇,不過就咩硬件都未買,所以
個箱放左上床....至於何時買其他野......咁真係唔知喇....

今天終於買到這個機箱喇,不過就咩硬件都未買,所以
個箱放左上床....至於何時買其他野......咁真係唔知喇.. ...
莎月美希 發表於 2013-9-7 19:05



    請問依家做緊幾$$啊

TOP

既然其他野都未買...做咩咁早買CaSE

TOP

回復 2# bb49986


    好似賣緊$760...

TOP

760蚊

TOP

既然其他野都未買...做咩咁早買CaSE
日日得閒 發表於 2013-9-8 10:31



    個機箱鬼死咁重,梗係早D買左先,而且又唔係渡渡有,昨天行黃金見到已經賣晒,
用乜易到我想買果D料出齊左想買時就欠機箱冇貨,咁就真係慘喇.

TOP

今日去行吓先

TOP

個機箱鬼死咁重,梗係早D買左先,而且又唔係渡渡有,昨天行黃金見到已經賣晒,
用乜易到我想買果D料出齊 ...
莎月美希 發表於 2013-9-8 11:47


我想問CHING你買呢隻係咪有側透?

TOP

唔係側透,係頂透

TOP

唔係側透,係頂透
莎月美希 發表於 2013-9-8 22:46


我想問佢個前置HDD架有冇得裝風扇吹HDD?

TOP