莎月美希 當前離線
聖騎士
進階會員
bb49986 當前離線
中級會員
今天終於買到這個機箱喇,不過就咩硬件都未買,所以 個箱放左上床....至於何時買其他野......咁真係唔知喇.. ... 莎月美希 發表於 2013-9-7 19:05
TOP
日日得閒 當前離線
初級會員
既然其他野都未買...做咩咁早買CaSE 日日得閒 發表於 2013-9-8 10:31
AL131 當前離線
個機箱鬼死咁重,梗係早D買左先,而且又唔係渡渡有,昨天行黃金見到已經賣晒, 用乜易到我想買果D料出齊 ... 莎月美希 發表於 2013-9-8 11:47
唔係側透,係頂透 莎月美希 發表於 2013-9-8 22:46