CM N200

CM D 平箱都唔係咁好執,我唔 post 相喇, 大家都睇過好多,純粹 discuss。

我星期六執左2-3個鐘,由 GTR 轉 N200.....

N200 細箱的確唔好執
但佢個價錢平到咁....唔好咁多要求呢~~

TOP

回復 2# 日日得閒


    係, 比起 550 真係差好遠.....

TOP

差不多啦
咁既價冇可能有易執嘅機箱
不過個款都唔差

TOP

差不多啦
咁既價冇可能有易執嘅機箱
不過個款都唔差
AL131 發表於 2013-9-9 17:16



    咁又係丫, 我覺得佢設計好好, SSD 可以唔落架上在 5.5 bay 下面or 3.5 bay 上面,
前置面罩又可以收埋兩把 8cm fan (我將送既都收晒入去, 暫時冇另加)
衰就衰在 火牛線同 HDD bay 有D頂住.

TOP

回復 5# dougowong

前罩你點收埋兩把 8cm fan
我個352走線仲難走過你個箱
HDD BAY有野頂,我又冇咁嘅情況喎

TOP

同個親戚裝機(好慘, 長輩壓力), 佢要超細機箱, 本來睇中個Antec VSK 3000B-u3,
但係旺電買吾到, 今日終於買左N200, 貪佢下置牛, 原來內面都幾細, 遲幾日加多把
12cm前置風扇先再汁過D線

TOP

N200係衰超吸塵,
我家一隻PS07W, 一隻N200
兩部機都係around 4個月,
ps07w 裡面基本上無塵, n200裡面已經有唔少塵
(兩台都係2入1出正壓)

等我得閒要買真正既隔塵網攪攪佢.

TOP

我的N200 2入2出(1後1上),2入用silent,2出用跟箱風扇
前幾日加工,除左後面那個出風位,全部都加多層網布,包括機側,機上的位同面板下面那入風位,網布比機面的孔密,但足夠透風~

睇下幾個月後會點....

TOP

回復 6# AL131

唔係我諗出黎咖喎, 我睇說明書講咖. n200manual.jpg

岩岩好 fit

TOP