PC A04 用家請入

有幾個問題想問
1) 最近升左i5 4670用stock風扇發現idle温度成4x度, 想轉cpu風扇, 邊隻係現時最強塔式而又裝得落a04的?
2) a04 前面兩把12cm 風扇好似好弱雞, 有無邊隻可以風扇介紹下?
3) 塊板係z87mx d3h, SATA位頂住個hdd 排, 所以要拎走上面個hdd 排, 得返下面個細既, 但如果想用返哂兩個排有無計?
http://www.gigabyte.tw/products/product-page.aspx?pid=4490#ov

1.PCA04如果裝塔式...一係用CM新出果隻T103
 GX7都好勉強裝到
2.聯力跟機風扇其實幾好風, 如果驚嘈用GELID WING12
3.裝晒2個HDD架一定頂架喇
 一係換板,一係用大果個HDD架

TOP

小弟都用緊A04 ,p8z77-mpro, 2500k ,前面兩把用Afan,機頂用wing 12"
idle 3x度但係一打機就好熱(560ti)所以都想換箱.
暫時考慮Corsair 350D

TOP

回復 3# tuff

A04散熱好過350D喎
我覺得你換卡實制D

TOP

回復 2# AL131

1. 搵到個post講gx-7, 睇黎真係0岩0岩好裝得落同埋個樣都話俾我知俾勁吓...遲啲一於出黃金睇睇
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1975428

另外果隻t103我睇過官網搵唔到....
http://www.coolermaster.com.hk/category.php?category_id=2

2. wing12 係咪好過咩穿甲彈?

3. 無辦法, 只好接受現實

TOP

wing8其實係咪都好夠力? 後面8cm 個位裝埋wing8, 個頂裝wing12, 前面兩把wing12咁係咪最強組合?

TOP

a04 果幾把12cm 風扇其實好野黎, 只係佢有隔塵網先覺得佢雞

TOP

回復 5# rnorphling

SORRY, 係呢隻

TOP

回復 8# AL131

咁奇怪官網搵唔到哩個model

TOP

回復 7# 普羅

係? 咁我轉左cpu hs 先再睇情況

TOP