Fedora 15 Postfix 問題

第一次玩Postfix
跟住呢個網站整左個mail server出黎
http://www.server-world.info/en/ ... &p=mail&f=1
本來用到local user 寄到e-mail俾番local user
但係bind左另一部server既NIS之後
用NIS Server入面既user (e.g. S000, S001....) send唔到mail
請問如果用Postfix lookup番 NIS server既user 有D咩setting要做?
求高手指教